Regulamin pobytu
-
Zameldowanie możliwe jest od godz. 16:30 w dzień przyjazdu, wymeldowanie możliwe jest do godz. 10:30 w dniu wyjazdu.
-
Przyjazd przed godziną 16:30 lub wyjazd po 10:30 jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem obiektu.
-
Wydłużenie pobytu o połowę doby jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem obiektu oraz dokonaniu dopłaty w kwocie ceny połowy doby .
-
Pobyt dodatkowych osób - jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu i za dodatkową dopłatą.
-
Osoby nie zgłoszone nie mogą przebywać na terenie obiektu.
-
Pobyt zwierząt – jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i za dodatkową opłatą.
-
Organizacja wieczoru panieńskiego / kawalerskiego, urodzin, profesjonalnej sesji fotograficznej, warsztatów itp. - po wcześniejszym uzgodnieniu, obowiązują dodatkowe opłaty.
-
Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
-
W przypadku skrócenia pobytu pobrana opłata jest bezzwrotna.
-
Goście nie mogą przekazywać zwalnianego przez siebie domu innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścili zapłatę.
-
Goście nie mogą użyczać albo oddawać domu lub jego części w podnajem innym osobom.
-
W domu oraz na drewnianych balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i innych substancji.
-
LOFT 85 udostępnia miejsce przeznaczone do palenia papierosów.
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, bliskość lasu, materiał z jakiego wykonany jest obiekt zabronione jest używanie w pokojach grzałek oraz innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia domu.
-
Prosimy o nie wynoszenie mebli stanowiących wewnętrzne wyposażenie domu na zewnątrz (krzesła, stoły i inne). Wszystkie meble przystosowane do korzystania na zewnątrz (rozkładane krzesła, leżaki oraz poduchy na siedziska) są całorocznie przechowywane z boku tarasu pod daszkiem.
-
Ze względu na ryzyko zalania domu podczas silnych opadów deszczu w trakcie pobytu przed wyjściem bardzo prosimy o zamykanie okien, a przede wszystkim okien dachowych.
-
Ze względu na zmienną pogodę jaka panuje w górach prosimy również o każdorazowe schowanie poduch z mebli zewnętrznych przed wyjściem z domu na dłużej.
-
Dbanie o porządek podczas pobytu należy do Gości. Za dodatkową opłatą możliwe jest zamówienie sprzątania całego domu lub tylko części – cennik usług dodatkowych jest w informatorze znajdującym się w domu.
-
Wynajmujący zobowiązany jest do zwrotu domu w stanie nie odbiegającym od stanu zastanego w dniu wynajmu.
-
W miesiącach od listopada do marca właściciel zapewnia nieodpłatny i nielimitowany dostęp do drewna kominkowego.
-
Prosimy o utrzymywanie czystości używanego kominka zarówno wewnątrz jak i na jego zewnątrz (dotyczy popiołu).
-
Uwagi co do wszelkich uszkodzeń, zniszczeń zaistniałych podczas pobytu prosimy zgłaszać niezwłocznie do właściciela.
-
W przypadku dużych opadów śniegu w miesiącach zimowych właściciel zobowiązuje się odśnieżać teren posesji najszybciej jak to tylko będzie możliwe jednakże nie może zagwarantować, że będzie to możliwe na bieżąco (gdyby osoby odśnieżające nie mogły dojechać).
-
Właściciel w miesiącach zimowych udostępnia Wynajmującemu narzędzia do samodzielnego odśnieżenia w przypadku takiej konieczności.
-
W sytuacji dużych opadów śniegu oraz ze względu bezpieczeństwa (spadający z dachu zamarznięty śnieg) może się zdarzyć, że wejście do i wyjście z domu będzie możliwe wyłącznie poprzez narciarnię.
-
Jeżeli nastąpi konieczność uzasadnionej interwencji wezwania policji, gospodarz ma prawo do natychmiastowego wymeldowania wszystkich Gości. Kwota za niewykorzystany okres nie zostanie zwrócona.
-
Cena usług świadczonych przez właściciela obiektu nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby) właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
-
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców mediów spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, gazu, internetu, tv itp.
-
Prosimy o segregację śmieci typu szkło, plastik, papier, metal do właściwych pojemników / worków znajdujących się w narciarni.
-
Teren wokół domu jest monitorowany.
-
Przy grupach powyżej 6 osób, pobytach z pieskami, organizacji sesji fotograficznych lub wszelkich imprez może zostać pobrana kaucja na poczet ewentualnych zniszczeń płatna przelewem przed przyjazdem (data księgowania najpóźniej 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem pobytu). Cała kaucja zostanie zwrócona przelewem po sprawdzeniu stanu obiektu najpóźniej 1 dzień roboczy po wyjeździe. W przypadku stwierdzenia dokonania podczas pobytu zniszczeń kwota kaucji zostanie zatrzymana do czasu wyceny koniecznej naprawy.
-
Ze względów bezpieczeństwa prosimy, aby dzieci przebywały na balkonach wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
-
Przyjazd z pieskiem należy zgłosić podczas rezerwacji, najpóźniej 2 dni przed przyjazdem. Nie zgłoszenie może skutkować nie przyjęciem pieska.
-
Właściciel pieska odpowiada za pozostawienie po nim czystości i porządku – w pokojach, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie całej posesji.
-
Prosimy o nie wpuszczanie pupila na łóżka oraz kanapy – pozostawioną sierść i ślady łapek jest nam bardzo trudno doczyścić – nie wszyscy Goście są zwierzolubni, dlatego prosimy, aby piesek korzystał z własnego legowiska.
-
Prosimy wychodzić z pieskami na toaletę poza teren obiektu. Prosimy nie wypuszczać pupili na posesję celem załatwienia ich „toaletowych potrzeb” – nie chcemy, aby np. dzieci kolejnych Gości natknęły się na takie pozostałości.
-
Jeśli już coś się pieskowi „przydarzy” bardzo prosimy, aby Właściciel pieska dokładnie po nim posprzątał.
-
Jeśli jest wilgotno lub pada deszcz prosimy, aby przed wejściem do domu wytrzeć pieska, zwłaszcza łapki i brzuch.