top of page

Regulamin pobytu

  1. Zameldowanie możliwe jest od godz. 16:30 w dzień przyjazdu, wymeldowanie możliwe jest do godz. 10:30 w dniu wyjazdu.

  2. Przyjazd przed godziną 16:30 lub wyjazd po 10:30 jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem obiektu.

  3. Wydłużenie pobytu o połowę doby jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem obiektu oraz dokonaniu dopłaty w kwocie ceny połowy doby .

  4. Pobyt dodatkowych osób - jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu i za dodatkową dopłatą.

  5. Osoby nie zgłoszone nie mogą przebywać na terenie obiektu.

  6. Pobyt zwierząt – jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i za dodatkową opłatą.

  7. Organizacja wieczoru panieńskiego / kawalerskiego, urodzin, profesjonalnej sesji fotograficznej, warsztatów itp. - po wcześniejszym uzgodnieniu, obowiązują dodatkowe opłaty.

  8. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.

  9. W przypadku skrócenia pobytu pobrana opłata jest bezzwrotna.

  10. Goście nie mogą przekazywać zwalnianego przez siebie domu innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścili zapłatę.

  11. Goście nie mogą użyczać albo oddawać domu lub jego części w podnajem innym osobom.

  12. W domu oraz na drewnianych balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i innych substancji.

  13. LOFT 85 udostępnia miejsce przeznaczone do palenia papierosów.

  14. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, bliskość lasu, materiał z jakiego wykonany jest obiekt zabronione jest używanie w pokojach grzałek oraz innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia domu.

  15. Prosimy o nie wynoszenie mebli stanowiących wewnętrzne wyposażenie domu na zewnątrz (krzesła, stoły i inne). Wszystkie meble przystosowane do korzystania na zewnątrz (rozkładane krzesła, leżaki oraz poduchy na siedziska) są całorocznie przechowywane z boku tarasu pod daszkiem.

  16. Ze względu na ryzyko zalania domu podczas silnych opadów deszczu w trakcie pobytu przed wyjściem bardzo prosimy o zamykanie okien, a przede wszystkim okien dachowych.

  17. Ze względu na zmienną pogodę jaka panuje w górach prosimy również o każdorazowe schowanie poduch z mebli zewnętrznych przed wyjściem z domu na dłużej.

  18. Dbanie o porządek podczas pobytu należy do Gości. Za dodatkową opłatą możliwe jest zamówienie sprzątania całego domu lub tylko części – cennik usług dodatkowych jest w informatorze znajdującym się w domu.

  19. Wynajmujący zobowiązany jest do zwrotu domu w stanie nie odbiegającym od stanu zastanego w dniu wynajmu.

  20. W miesiącach od listopada do marca właściciel zapewnia nieodpłatny i nielimitowany dostęp do drewna kominkowego.

  21. Prosimy o utrzymywanie czystości używanego kominka zarówno wewnątrz jak i na jego zewnątrz (dotyczy popiołu).

  22. Uwagi co do wszelkich uszkodzeń, zniszczeń zaistniałych podczas pobytu prosimy zgłaszać niezwłocznie do właściciela.

  23. W przypadku dużych opadów śniegu w miesiącach zimowych właściciel zobowiązuje się odśnieżać teren posesji najszybciej jak to tylko będzie możliwe jednakże nie może zagwarantować, że będzie to możliwe na bieżąco (gdyby osoby odśnieżające nie mogły dojechać).

  24. Właściciel w miesiącach zimowych udostępnia Wynajmującemu narzędzia do samodzielnego odśnieżenia w przypadku takiej konieczności.

  25. W sytuacji dużych opadów śniegu oraz ze względu bezpieczeństwa (spadający z dachu zamarznięty śnieg) może się zdarzyć, że wejście do i wyjście z domu będzie możliwe wyłącznie poprzez narciarnię.

  26. Jeżeli  nastąpi konieczność uzasadnionej interwencji wezwania policji, gospodarz ma prawo do natychmiastowego wymeldowania wszystkich Gości. Kwota za niewykorzystany okres nie zostanie zwrócona.

  27. Cena usług świadczonych przez właściciela obiektu nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby) właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

  28. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców mediów spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, gazu, internetu, tv itp.

  29. Prosimy o segregację śmieci typu szkło, plastik, papier, metal do właściwych pojemników / worków znajdujących się w narciarni.

  30. Teren wokół domu jest monitorowany.

  31. Przy grupach powyżej 6 osób, pobytach z pieskami, organizacji sesji fotograficznych lub wszelkich imprez może zostać pobrana kaucja na poczet ewentualnych zniszczeń płatna przelewem przed przyjazdem (data księgowania najpóźniej 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem pobytu). Cała kaucja zostanie zwrócona przelewem po sprawdzeniu stanu obiektu najpóźniej 1 dzień roboczy po wyjeździe. W przypadku stwierdzenia dokonania podczas pobytu zniszczeń kwota kaucji zostanie zatrzymana do czasu wyceny koniecznej naprawy.

  32. Ze względów bezpieczeństwa prosimy, aby dzieci przebywały na balkonach wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.

  33. Przyjazd z pieskiem należy zgłosić podczas rezerwacji, najpóźniej 2 dni przed przyjazdem. Nie zgłoszenie może skutkować nie przyjęciem pieska.

  34. Właściciel pieska odpowiada za pozostawienie po nim czystości i porządku – w pokojach, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie całej posesji.

  35. Prosimy o nie wpuszczanie pupila na łóżka oraz kanapy – pozostawioną sierść i ślady łapek jest nam bardzo trudno doczyścić – nie wszyscy Goście są zwierzolubni, dlatego prosimy, aby piesek korzystał z własnego legowiska.

  36. Prosimy wychodzić z pieskami na toaletę poza teren obiektu. Prosimy nie wypuszczać pupili na posesję celem załatwienia ich „toaletowych potrzeb” – nie chcemy, aby np. dzieci kolejnych Gości natknęły się na takie pozostałości.

  37. Jeśli już coś się pieskowi „przydarzy” bardzo prosimy, aby Właściciel pieska dokładnie po nim posprzątał.

  38. Jeśli jest wilgotno lub pada deszcz prosimy, aby przed wejściem do domu wytrzeć pieska, zwłaszcza łapki i brzuch.

bottom of page